12 Temmuz 2011

Nihayet "Lahana Lif"i ben de ördüm.

Nihayet benim de bir lahana lif'im oldu.


7 yorum:

Hamarat Ablam dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok güzeller...
Sevgiler

papatya dedi ki...

merhaba samyeli hanım lahana lifi çok güzel olmuş elinize sağlık ama ben bunu bir türlü yapamadım acaba yapılışını açıklamalı olarak yayınlarmısınız zaten açıklamalarınız gayet net ve anlaşılır biçimde şimdiden teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

iyi günler harika olmuş ama yapılışınıda gösterirseniz çok sevinirim benim gibi örmeyi sevipte anlatımlı olmayınca bakıp kalanlar için:))

Samyeli Design dedi ki...

Hanımlar beğeninize teşekkür ederim. Şimdilerde çok yarım işim var. Belki sonra tarif ederim Eğer hemen yapmak istiyorsanız aşağıdaki linkte SEVKUT arkadaşım tarifini yayınlamış.

http://sevkut.blogspot.com/search/label/Lif%20Anlat%C4%B1mlar%C4%B1%28Resimli%29

yücel başaran dedi ki...

DERYA FARKLI VE ÇOK GÜZEL OLMUŞ

SİBEL ÖZMEN dedi ki...

ELLERİNİZE SAĞLIK HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL OLMUŞ TAKİPÇİNİZİM BENDE BEKLİYORUM İYİ GÜNLER

yasemince45 dedi ki...

eskir korkusuyla kullanamazdım ben bu lifi :) ne güzel olmuş ellerine sağlık!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...